Despre copii, pentru copii, dedicat copiilor si parintilor. Sfaturi medicale, adrese utile, retete culinare, povesti, idei si sfaturi practice, comunitatea parintilor

scrie-ne | scrie-ne | Cont nou | Autentificare    

StiriSfatul mediculuiMame celebreAlimentatieSfaturi practicePovestiAgendaUtileNume bebe

Taur

 

Horoscop
Zilnic

  Te afli intr-un mediu ceva mai agitat, ..  

» mai departe

concurs

trimite felicitare

trimite invitatie

jocuri

forum

Mail-ul dumneavoastra a fost inscris in baza noastra de date.

In scurt timp veti
primi un e-mail
cu detalii.

Multumim!

inscrie-te la newsletter-ul prokid.ro

Te afli aici: Alimentatie | Sfaturi pentru alimentatie | Ce alimente putem pastra la frigider si congelator

Ce alimente putem pastra la frigider si congelator

close

Trimite

Poti trimite la maxim 5 prieteni simultan

Ce alimente putem pastra la frigider si congelator

Lapte organic, semidegresat sau o varianta de lapte vegetal, de exemplu, lapte de soia, migdale, alune salbatice sau quinoa. Toate acestea contin proteine, care ajuta la echilibrarea zaharului in sang

trimite Ce alimente putem pastra la frigider si congelator prin Yahoo Messenger trimite Ce alimente putem pastra la frigider si congelator Facebook trimite Ce alimente putem pastra la frigider si congelator Twitter trimite Ce alimente putem pastra la frigider si congelator mail

Postat la: 29 aug 2011   vizualizari 5884 vizualizari   comentarii nu sunt comentarii

print mareste text micsoreaza text reseteaza dimensiune text

Ce alimente putem pastra la frigider si congelator
Ce alimente putem pastra la frigider si congelator

Lapte organic, semidegresat sau o varianta de lapte vegetal, de exemplu, lapte de soia, migdale, alune salbatice sau quinoa. Toate acestea contin proteine, care ajuta la echilibrarea zaharului in sange, in timp ce laptele de orez are un continut ridicat de carbohidrati ai amidonului si un indice glicemic ridicat, deci limitati sau evitati folosirea acestuia, daca micutul dumneavoastra are probleme legate de glicemie.

Oaule organice de tara sunt preferabile din punctul de vedere al gustului, bunastarii gainilor si al propriei dumneavoastra sanatati. Ouale pot fi o excelenta sursa de vitamine B, zinc, fier si fosfolipide, dar sunt bune doar in masura in care mancarea cu care au fost hranite gainile este corespunzatoare.

Branza de vaci degresata si crema de branza.

Branza feta organica si branzeturi de capra slabe, moi.

Unt organic. O grasime stabila, buna pentru gatit care este lipsita de grasimile hidrogenate adaugate multora dintre margarine.

Iaurt organic, probiotic, natural. Iaurtul probiotic provenit din laptele de oaie sau capra este mult mai usor de digerat decat cel provenit din laptele de vaca.

Pui sau curcan de tara (sau organic) sub forma de pasari intregi, piept, pulpe superioare sau ciocanele.

Fileuri de somon organic. De obicei, somonul este preferat oricarui alt peste gras cum ar fi pastravul, macroul, hamsiile, sardinele, heringul, scrumbia afumata si tonul proaspat. Tonul proaspat este o sursa excelenta de grasimi omega-3, dar, cum asimileaza metale grele din apele poluate, s-a demonstrat ca aceste contine cantitati mari de mercur. Nu mancati ton mai mult de o data pe luna.

File afumat sau neafumat de eglefin, fara adaosuri de coloranti alimentari sau alt tip de peste alb cu carnea tare, cum ar fi codul de Alaska.

Carne tocata organica de vaca, miel si curcan este foarte potrivita.

Carnati cu un continut ridicat de carne slaba.

Felii de sunca de pe os fara grasime pentru sandivciuri, salate si gustari.

Humus pentru sandviciuri si gustari.Ce-alimente-putem-pastra-la-frigider-si-congelator-1.jpg

Pachete de legume congelate preparate, cum ar fi buchetele de broccoli, ardei taiati marunt si mazare – pentru momentele cand nu exista timp sa fie preparate proaspete.

Seminte si fructe oleaginoase nesarate si neprajite, pentru gustari si gatit. Desi acestea nu se pastreaza la rece, ar trebui tinute totusi in frigider pentru a preveni oxidarea uleiurilor pe care le contin si rancezirea. Semintele de floarea-soarelui, dovleac si susan, ca si semintele de in pentru presarat peste cereale, furnizeaza o cantitate corespunzatoare de grasimi omega-3 si omega-6. Alunele de padure, nucile, arahidele de Brazilia, alunele pecan si migdalele sunt bogate in minerale si grasimi esentiale, dar sarace in grasimi saturate. Alunele caju si nucile macadamia sunt bogate in grasimi saturate, deci limitati consumul acestora. In cartea „Ce mananca un copil istet” aparuta la Editura ALL puteti citi mai multe pe aceasta tema.

 

 

Cititi si...

Ce cantitati de lipide trebuie sa consumam

De ce avem nevoie de glucide in alimentatie

Cum invata copiii mici sa manance singuri

 
  

Adaugare

  

comentarii

Nu sunt comentarii!

 

Alte articole din aceasta categorie

 

Cel mai vizualizat articol din aceasta categorie

Despre Piramida Alimentara si nutritia adecvata
Ce este Piramida Alimentara? Piramida alimentara reprezinta o exprimare grafica a recomandarilor nutritionale, a cantitatilor si a tipurilor de alimente ce trebuie sa fie consumate zilnic pentru a m.. Citeste mai departe 25595 vizualizari     7 comentarii

 

Cursul valutar

1 EUR = 4.7081 LEI

1 USD = 4.1377 LEI

1 GBP = 5.3199 LEI

1 XAU = 170.15 LEI

Voteaza!
Ii invatati pe copii sa-si aniverseze cu prietenii ziua de nastere sau onomastica?

Alte sondaje       DA       NU  

Personalizeaza
background
connect connect connect